1.12.13

Τράκης


Χαζολογούσα τώρα στο facebook κι είδα αυτή τη φωτογραφία. Την είχε «ανεβάσει» κάποιος, με τη λεζάντα «Τράκης». Λέω «όχι, ρε γαμώτο, αρπάξαν και τον αδερφό;». Διότι είδα τα μπατσόνια πίσω, είδα κι αυτόν που ’ναι πως είναι, και το μυαλό μου πήγε αμέσως στην οικογένεια Ριζάι. Με παραξένεψε βέβαια που αυτός πήγαινε μόνος του, συνήθως σε τέτοια ενσταντανέ τα αγόρια  περπατάνε και βαστιώνται. 

Οπότε, άρχισα να ψάχνω. Και βρήκα γρήγορα πως αυτός εδώ έχει κάποια σχέση με μεγάλη ποδοσφαιρική ομάδα. Προς στιγμήν δηλαδή, πίστεψα πως είναι ποδοσφαιριστής. Γιατί με τα ποδοσφαιρικά sites, εγώ τουλάχιστον, άκρη δε βγάζω εύκολα. Αλλά ποδοσφαιριστής με τσιγάρο στα χείλη; Και με τέτοιους μαύρους κύκλους;

Να εξηγήσω πως είμαι τελείως άσχετη με το θέμα «ποδόσφαιρο». Παλιά είχα έναν (φίλαθλο, όχι ποδοσφαιριστή) που προσπάθησε καμιά εβδομηνταριά φορές να μου εξηγήσει τι γίνεται όταν είναι όλοι οι νοματαίοι μαζεμένοι στο γρασίδι και καταδιώκουν μία μπάλα. Χαμένος κόπος!

Δεν μπαίνει η πληροφορία μέσα στο κεφάλι μου. «Μα δεν είναι δυνατόν να μη θυμάσαι. Την προηγούμενη Κυριακή στα είπα πάλι!», αγανακτούσε ο γνώστης. Αφού δε θυμόμουνα, ψέμματα να έλεγα; Και δε θα ξεχάσω εκείνες τις αθλητικές εφημερίδες του! Ήταν κυριολεκτικά σαν να διάβαζα ξένη γλώσσα!

Τέλος πάντων, με τα πολλά, βρήκα απόψε πως το «λουλούδι» της φωτογραφίας είναι λέει γόνος πλουσίων. Ο μπαμπάς του είναι φαρμακοβιομήχανος. Όσο για το Τράκης, φαίνεται προκύπτει από το Δημητράκης. Άρα το λύσαμε. Σχεδόν. Γιατί μου έμειναν δύο απορίες.

Πρώτον, μήπως οι πλούσιοι γονείς του Δημητράκη, δε μπορούσαν να κάνουν παιδιά και πήγαν καμιά βόλτα μέχρι την Αλβανία κι αγόρασαν κάνα παιδάκι; Ο Αλκέτ πολύ θα συγκινηθεί αν μάθει πως έχει έξω πλούσιο αδερφό! Δεύτερον, ο μπαμπάς το ξέρει που ο Τράκης πίνει όλη τη φαρμακοβιομηχανία; Μήπως το ξέρει και γι αυτό το έστρεψε το παιδί προς τον αθλητισμό;