3.5.13

χαμένοι στη μετάφραση...


οι στίχοι του τραγουδιού που ακολουθεί, σε ελεύθερη απόδοση:

μη νομίζεις πως είναι εύκολο να πεις «συγνώμη»
μην αναποδογυρίζεις όμως τραπέζια, αντί γι αυτό
είχες πολλές ευκαιρίες στο παρελθόν
και δε σου δίνω καμία άλλη
μη με ρωτάς πως θα πάει το πράγμα
γιατί ένα μέρος μου ξέρει τι σκέφτεσαι

μη λες κουβέντες για τις οποίες θα μετανιώσεις ύστερα
μην αφήνεις τη φωτιά να σαρώνει το μυαλό σου
έχω ξανακούσει την κατηγορία
και δεν με επηρεάζει άλλο πια
πίστεψέ με!
ήταν ο ήλιος στα μάτια σου
που έκανε κάποια ψέμματα άξια να τα πιστέψω

είμαι το μάτι στον ουρανό που σε κοιτά
μπορώ να διαβάσω τη σκέψη σου
είμαι εγώ που φτιάχνω τους κανόνες
που διαπραγματεύομαι με ηλίθιους
μπορώ κι εγώ να σε εξαπατήσω ξέρεις, σαν να 'σουνα τυφλός
και δε χρειάζεται να δω τίποτ’ άλλο
για να καταλάβω πως μπορώ να διαβάσω τη σκέψη σου

μην εγκαταλείψεις τις ψευδαισθήσεις σου
και μην κλάψεις που δε θ' αλλάξω γνώμη
απλώς βρες έναν άλλο βλάκα
γιατί δεν έχω σκοπό να ζήσω πια πιστεύοντας
τα ψέμματά σου, ενάντια σ' όλα τα σημάδια...