25.9.13

ό,τι πρέπει για παράνομους εραστές


Σ’ αυτό το μικροσκοπικό μαγαζί έχω πάει δύο φορές. Μία πριν λίγες μέρες, βραδάκι και μία σήμερα το μεσημέρι. Και τις δύο με την ίδια φίλη μου. Την προηγούμενη φορά, μας άρεσε η τζαζ μουσική του, τα παιδιά εκεί που ήταν ευγενέστατα, η high-tech αισθητική, οι αναπαυτικές πολυθρόνες, το χαλαρό του όλου πράγματος και κυρίως μας άρεσε ο καφές. Πίνοντας τη δεύτερη γουλιά εγώ είπα: «χρόνια έχω να πιω τόσο ωραίο καφέ!». Κι η φίλη μου συμφώνησε: «κι ο δικός μου είναι εξαιρετικός!».

Οπότε, κανονίσαμε να ξαναπάμε σήμερα, να δοκιμάσουμε και το φαγητό τους. Κανονικά, θα κερνούσα εγώ, τελικά όμως κέρασε εκείνη, άρα από τιμές δεν ξέρω να πω, πάντως είναι πολύ προσιτό. Δε θα επιμείνω όμως να φάτε εκεί, δε μ’ ενθουσίασε ούτε η σαλάτα που πήραμε ούτε η μακαρονάδα μου. Η φίλη μου, αντίθετα, είπε πως η δική της μακαρονάδα ήταν πολύ νόστιμη. Τέλος πάντων, εγώ προτείνω να πάτε για καφεδάκι. 

Το gourmet+ βρίσκεται δίπλα στο Μπενάκη της Πειραιώς, λίγα μέτρα πιο πέρα από την είσοδο του μουσείου, αποκλείεται να μην το προσέξετε. Κι είναι αυτό που λέμε κέντρο-απόκεντρο. Είναι ένα ήσυχο και φιλόξενο στέκι. Μια χαρά δηλαδή για τους «σκαστούς» κάθε υπόθεσης. Οι οποίοι θα βρουν πολύ εξυπηρετικό και το άνοιγμα που υπάρχει μπροστά επιτρέποντας την ορατότητα σε μεγάλη απόσταση, αλλά και τη δυνατότητα άμεσης διαφυγής και στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα.