18.9.13

είκοσι εναντίον ενός!


Ο ράπερ της φωτογραφίας ήταν γνωστός με το ψευδώνυμο Killah P. ή Killah Past, που σημαίνει δολοφόνος του παρελθόντος. Το κανονικό του όνομα όμως ήταν Παύλος Φύσσας. Κι ήταν ένας άντρας ταγμένος ενάντια στη βία και την αδικία. 

«Ο εχθρός είναι κοινός για όλους!», είχε πει πρόπερσι σε μια συνέντευξή του. Στην ίδια συνέντευξη είχε δηλώσει: «Μεγάλο πράγμα οι φίλοι! Εγώ είμαι ευγνώμων για τους δικούς μου φίλους, μάλλον καλύτερα να πω αδέλφια μου, γιατί μόνο αδέλφια σε στηρίζουν τόσο... Εγώ χρωστάω πολλά στα δικά μου αδέλφια!». 

Χθες τη νύχτα, στη μία μετά τα μεσάνυχτα, στη γειτονιά του, την Αμφιάλη, όταν αντιλήφθηκε πως τον περικύκλωνε μια ομάδα μαυροφορεμένων ακροδεξιών, κάλεσε τους φίλους για βοήθεια. Δεν τον πρόλαβαν ζωντανό όμως. Όταν πια έφτασαν οι δικοί του, ο Παύλος είχε ήδη δεχθεί μαχαιριά απ’ ευθείας στην καρδιά. Το ασθενοφόρο ήρθε σαράντα λεπτά μετά. Εκείνος ξεψύχησε στα τριάντα τέσσερά του χρόνια. 

Και για όσους νομίζουν ενδεχομένως πως οι ίδιοι ή τα παιδιά τους δεν κινδυνεύουν απ' τους φασίστες, επαναλαμβάνω τη φράση του νεκρού: «Ο εχθρός είναι κοινός για όλους!».