8.9.13

ANIMA σημαίνει «ψυχή»



αναδημοσίευση από το ιστολόγιο pet therapy


Το φιλαράκι της φωτογραφίας δέχθηκε πριν λίγο επίθεση μέσα στον κήπο μου, από δύο γατιά της γειτονιάς. Άκουσε τις φωνές του ο γάτος μου, που εκείνη την ώρα κοιμόταν στην πολυθρόνα δίπλα στο γραφείο μου. Εγώ έγραφα κι είχα μουσική δυνατά, οπότε δεν πήρα χαμπάρι τι γινόταν. Αυτός όμως άκουσε, ξύπνησε και περίεργος καθώς είναι, ζήταγε επιμόνως να βγει.

Τότε κι εγώ κατάλαβα πως κάτι δεν πήγαινε καλά έξω, χαμήλωσα την ένταση, άκουσα το μικρό να ξεφωνίζει, βγήκα, κατάβρεξα τις γάτες (μαζί και τον δικό μου, που σάστισε ο κακομοίρης με την αντίδρασή μου) και πήρα το πουλάκι που τώρα είναι σε ασφαλές μέρος μέσα στο σπίτι κι ακούει ήρεμη μουσικούλα. Μίλησα κιόλας με την ΑΝΙΜΑ και συνεννοήθηκα να τους παραδώσω τον επιζήσαντα αύριο, στις εννιά το πρωί.

Δυστυχώς, το πιτσιρίκι εκτός από το ματωμένο φτερό έχει κι ένα πρόβλημα στα μάτια. Έχω την εντύπωση πως είναι τυφλό και πως γι αυτό το έπιασαν τα γατιά. Φαντάζομαι πως πρόκειται για μόλυνση. Όπως και να ’χει, αφού ζει ακόμα, πάει να πει πως θα τα καταφέρει. Και οι άνθρωποι της ΑΝΙΜΑ ξέρουν ακριβώς τι πρέπει να κάνουν για να γίνει καλά.

Όποιος νοιάζεται για τα ζώα, προτείνω να έχει πάντα πρόχειρα τα τηλέφωνα του συλλόγου: 210-9510075 & 6972-664675. Γιατί ποτέ δεν μπορεί κανείς να ξέρει ποιο ζώο θα χρειαστεί τη βοήθειά του και η ΑΝΙΜΑ παρέχει όλο το 24ωρο δωρεάν πληροφορίες και βέβαια περίθαλψη σε οποιονδήποτε τύχει να βρει κάποιο τραυματισμένο άγριο ζώο ή πουλί.

Ο αποψινός δικός μου φτερωτός φιλοξενούμενος, όταν έδιωξα τους γάτους ανέπνεε ο έρμος σαν παλαβός. Μόλις όμως τον έπιασα, χάιδεψα το κεφαλάκι και του μίλησα ήσυχα, ηρέμησε αμέσως. Αυτό για όποιον νομίζει πως τα ζώα δεν έχουν αντίληψη. Τα ζώα έχουν σπουδαία αντίληψη, απλώς διαφορετική απ’ των ανθρώπων. Και κυρίως έχουν ψυχή.