17.8.13

καλό παιδί να 'ναι...


Κάθονται τρεις ξαδέλφες στο σαλόνι και συζητάνε, παρουσία της βαρήκοης γιαγιάς τους. Λέει η πρώτη:
- «Κορίτσια, διάβασα στο Elle πως φέτος τα γάντια θα φορεθούν μέχρι εδώ», κι έδειξε τον καρπό της.
- «Εγώ πάλι, διάβασα στη
Vogue ότι θα φορεθούν μέχρι εδώ», λέει η δεύτερη και δείχνει τον αγκώνα της.
- «Εγώ, κορίτσια», λέει η τρίτη, «μίλησα χθες με την κολλητή μου που δουλεύει στον Ασλάνη και μου είπε ότι θα φορεθούν μέχρι εδώ», κι έδειξε τον ώμο της.
Οπότε πετιέται η γιαγιά και λέει: «Κορίτσια… καλό παιδί να ‘ναι κι ό,τι να ‘ναι!»
 
ανεκδοτάκι, δημοσιευμένο από τον Petro Apidopoulo

σημείωση: εγώ είμαι η πρώτη που λέω να τους αγαπάμε με τα κουσούρια τους, άμα όμως αποδειχθεί σωστός ο Ασλάνης κι επίσης το παιδί λιγότερο καλό απ' όσο αρχικά νόμιζες... φιλενάδα, έχεις πρόβλημα!