13.2.14

τι κάνει ο κόσμος για να βγάλει λεφτά...


Να εξηγήσω πως η ανωτέρω εικόνα είναι σύνθεση από print screens, δηλαδή από φωτογραφίες της οθόνης του υπολογιστή μου, τις οποίες τράβηξα εγώ η ίδια, ακριβώς για να δημοσιεύσω εδώ το μήνυμα που εμφανίστηκε στην οθόνη μου προ ολίγου. Και δυστυχώς, σε αυτό αναγραφόταν και η IP μου, την οποία για ευνόητους λόγους έχω θολώσει, ώστε να μην φαίνεται. Αναφέρομαι στο σημείο πάνω-πάνω, το οποίο και έχω κυκλώσει με κόκκινο.

Σύμφωνα με αυτό το μήνυμα λοιπόν… με κυνηγάει η Interpol! Κατ’ εντολή της ελληνικής αστυνομίας και ειδικότερα της υπηρεσίας δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, πρέπει να πληρώσω πρόστιμο 100 ευρώ, προκειμένου να αποφύγω την ποινική δίωξή μου, αφού κατηγορούμαι ως… παιδόφιλη!

Σημειωτέον, το μήνυμα εμφανίστηκε αφού παρακολούθησα ένα βίντεο σχετικά με τη Sweetie, ένα ανύπαρκτο δεκάχρονο κορίτσι από τις Φιλιππίνες, που κατασκευάστηκε ηλεκτρονικά από την Terre des Hommes, μία Ολλανδική οργάνωση για τα δικαιώματα των παιδιών.

Η Sweetie εμφανίζεται κάθε τόσο σε chat-rooms και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λόγω της ηλικίας της προσελκύει με ασύλληπτη ταχύτητα το ενδιαφέρον παιδόφιλων και όσο εκείνη κρατάει απασχολημένους άντρες που ορέγονται μικρά παιδιά, οι τεχνικοί καταγράφουν τα στοιχεία τους.

Η Sweetie είναι ένα μόνο από τα επινοήματα ενάντια στην διαδικτυακή παιδική πορνογραφία και την παιδική σεξουαλική εκμετάλλευση. Το FBI και τα Ηνωμένα Έθνη εκτιμούν πως η παιδοφιλία έχει λάβει διαστάσεις επιδημίας, υπολογίζεται πως κάθε στιγμή, παγκοσμίως βρίσκονται on line 750.000 παιδόφιλοι, που αναζητούν άμεση ικανοποίηση της διαστροφής τους.      

Στην Ελλάδα, όπως συμβαίνει και στον μισό περίπου πλανήτη, η παιδική πορνογραφία διώκεται. Στον υπόλοιπο μισό, είναι απολύτως νόμιμη. Η παιδεραστία είναι ένα τεράστιο ζήτημα. Ένα άλλο ζήτημα είναι οι διάφορες απόπειρες κερδοσκοπίας μέσω διαδικτύου, όπως η επίθεση που δέχθηκα εγώ προηγουμένως.

Και λέω επίθεση, γιατί το «παράθυρο» με το συγκεκριμένο μήνυμα ήταν αδύνατον να το κλείσω ή να το αγνοήσω. Αναγκάστηκα να κάνω επανεκκίνηση του υπολογιστή μου για να το ξεφορτωθώ, αφού προηγουμένως κράτησα βέβαια το σχετικό τεκμήριο.

Τα συμπεράσματα δικά σας και η ευθύνη για τα περαιτέρω βαρύνει προφανώς την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος.