13.10.13

ευτυχώς έχω καλά κονέ!


Το ηλεκτροκίνητο σκούτερ της φωτογραφίας είναι κατασκεύασμα της Ολλανδικής Van.eko. Η εταιρία πρωτοπορεί σε ό,τι αφορά τη γρήγορη αυτόνομη κίνηση μέσα στην πόλη, και τώρα λανσάρει το Be.e. (όνομα που, μαντεύω, δηλώνει κίνηση χάριν ηλεκτρισμού). Το πανάλαφρο σώμα του σκούτερ, φτιαγμένο με τη λογική της Formula1, ουσιαστικά αποτελείται από κάνναβη και ίνες λιναριού, εμποτισμένα αυτά με ρητίνη. Γι αυτό και το Be.e. αναπτύσσει πολύ βολικές ταχύτητες. Πιάνει δηλαδή τα πενήντα χιλιόμετρα σε εφτά δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα ενενήντα χιλιομέτρων την ώρα. Άσχημα;

Φορτίζει δε στην πρίζα και φουλάρει, διάβασα, σε τέσσερις ώρες. Πόσο διαρκεί μια γεμάτη μπαταρία βέβαια, δεν ξέρω να πω. Κάπου θα το λέει, αλλά βαριόμουνα να ψάξω. Προτίμησα να χαζεύω το σουλούπι του. Έχει πλάκα αυτό το ντιζάιν, θα το χαρακτήριζα "κουλό ρετρό". Και περισσότερο απ’ όλα, εμένα προσωπικά, μου αρέσει το άνετο επίπεδο κενό που έχει το Be.e. ανάμεσα σε τιμόνι και κάθισμα, στο οποίο λόγω διαστάσεων και χαμηλού κέντρου βάρους, μπορείς να κουβαλήσεις δεκάδες πράγματα. Οπότε, δεδομένου και πως μέσα σ’ όλα τα καλά του θα γλίτωνα και τα συναπαντήματα με τους διάφορους απεχθείς κυριούληδες στα βενζινάδικα, ναι, θα γούσταρα να έχω ένα τέτοιο.

Έλα όμως που οι Ολλανδοί δεν το πουλάνε. Το φτιάξανε λέει μόνο για να το νοικιάζουν με τη βδομάδα ή με τον μήνα. Άντε να καταλάβεις πως σκέφτονται άνθρωποι που ζουν κάτω απ’ την ευθεία του νερού… Οπότε κι εγώ γράφω τώρα στον φίλο μου τον Βασίλη, να μου το φέρει την πρωτοχρονιά. Δεν έχω τελειώσει ακόμα την επιστολή, πρόλαβα να γράψω μόνο τα εξής: ««Billy, γεια σου! Αγνόησε το προηγούμενο γράμμα μου. Άλλαξα γνώμη, θέλω να μου φέρεις ένα μηχανάκι. Το θέλω σε μπλε χρώμα. Μη μου φέρεις άλλο! Το μπλε μ’ αρέσει καλύτερα. Και μη φρικάρεις, δεν είναι βαρύ. Οπότε, δε θα δυσκολευτείς καθόλου να το κλέψεις. Επισυνάπτω χάρτη. Άκου τι θα κάνεις…».