5.1.13

τ' αρέσει να παίζει με το φως!

Reinfried Μarass


Κι όπως έψαχνα ένα άλλο, πέφτω πάνω στον Αμπντούλ. Κοιτάω καλύτερα... λέω, κάτσε γιατί κάτι δεν πάει καλά εδώ. Κλικάρω για να δω τι έχει να λέει... Αυστριακός! Σκέφτηκα τότε: «α, θα μας κουράσεις εσύ τώρα και κόβω το χέρι μου πως δε θα υπάρχει και λόγος...». Τελικά, ήταν εύκολο. Στα δεκαοκτώ του λέει άφησε αυτός τα στρούντελ και τις φιλαρμονικές και ψάχτηκε σε Αίγυπτο και Σουδάν. Ντάξ’... Μετά απ’ αυτή την εμπειρία, έγινε λέει φωτογράφος. Ναι ok.

Πάντως, δεν κάνει τίποτα το σπουδαίο, γνώμη δική μου. Τζάμπα νομίζω καθότανε και χάζευε το Νείλο. Βρίσκω πως είναι ένας μες στους όλους που λένε «σέι τσιιιιίζ» και τίποτα παραπάνω. Αλλά μ’ αρέσει η γκόμενά του! Γκόμενά του πρέπει να ’ναι, γιατί έχει γεμίσει το διαδίκτυο με δικές της φωτο. Την εγκρίνω την τύπισσα, εκτός που ’ναι κορμάρα, έχει μια διαστροφή η φάτσα της που μ’ εμπνέει κι εμένα. Δηλαδή άμα δεν τον πρήζει όλη μέρα «εδώ να, για βγάλε με!» κι η σχέση τους είναι επαγγελματική και μόνο, πα να πει πως ο Αμπντούλ βλέπε-βλέπε την έρημο... τελικά απέκτησε κριτήριο!

Τώρα  όμως δε θα βάλω δική της φωτο, θα βάλω μια άλλη, της οποίας τα κίνητρα κι ο στόχος είναι πιο ξεκάθαρα. Ενάντια στο τράφικινγκ είναι η συγκεκριμένη, μ’ άλλη τύπισσα και πολύ πιο κοντά στο πραγματικό ύφος του Αμπντούλ. Εγώ λέω πως όταν η Τέχνη δεν υπηρετείται από ταλέντα μοναδικά, τότε καλό είναι η ίδια να υπηρετεί έναν σκοπό. Αλλιώς, χάνουμε όλοι τον καιρό μας. Οπότε, απ’ όλες του Αμπντούλ, ιδού ποια διαλέγω: 

fashion hope 2009 - εκστρατεία ενάντια στο trafficking

Ξέρω, ήμουν λίγο αυστηρή με τον κυριούλη εδώ. Δε φταίει αυτός. Έχω τραβήξει στα ξαφνικά ένα χειρόφρενο στον οργανισμό μου εκεί που τον είχα να πηγαίνει μ' έκτη και προσπαθεί τώρα να καταλήξει πως το 'παθε. Δηλαδή κι ο Νταλί να μου 'κανε βίζιτα απόψε, παίζει και να αμφισβητούσα το ταλέντο του! Άρα σόρρυ ρε 'συ Αμπντούλ πως σε λένε... ήταν η στιγμή λίγο περίεργη. Συνέχισε να κλικάρεις και -δεν ξέρεις ποτέ- μπορεί να ξανανταμώσουμε κάτω από ευνοϊκότερες συνθήκες. 

Αλλά για να μην το πάρω όλο πάνω μου... ε κι εσύ ρε φιλαράκι δε βοήθησες την κατάσταση. "Μ' αρέσει να παίζω με το φως". Είναι πράμα τώρα αυτό να το γράφει φωτογράφος πρώτο-πρώτο στη σελίδα του; Εμ, άμα μανούλα μου σ' άρεσε να παίζεις με πατρόν, θα 'σουνα μοδίστρα... όχι άρα όλο το φταίξιμο πάλι μόνο δικό μου. Άντε.